Kampagne
Garnier Nutrisse® 100% tilfredshedsgaranti eller pengene retur

Arrangør
L'Oréal Danmark A / S, Havneholmen 25, DK-1561 København V. (senere 'Arrangør')

Hvem kan deltage
Denne kampagne er åben for beboere i Sverige, Norge og Danmark, der er 18 år eller ældre. Denne kampagne ekskluderer medarbejdere fra arrangøren, deres familier og pårørende, dets datterselskaber, distributører, agenter, agenturer tilknyttet forfremmelsen eller andre, der er professionelt tilknyttet forfremmelsen.

For at indsende en anmodning om refundering skal du give dine personlige oplysninger, bankoplysninger (IBAN-nummer) og give oplysninger om købet og grunden til at anmode om refusion. Købsbeviset skal bestå af en kvittering, der tydeligt viser købsdatoen, forhandleren, og hvilket Garnier Nutrisse-produkt der blev købt. Arrangøren forbeholder sig ret til at anmode om det originale købsbevis.

Kampagneperiode og antal refusioner
Kampagnen kører mellem 19. april og 20. juni 2021 i købmandsforretninger, der sælger Garnier Nutrisse-produkter. Kampagnen gælder or nye køb af Garnier Nutrisse-produkter, der er omfattet af kampagnen i kampagneperioden. I kampagneperioden er det samlede maks. 10.000 €. Restitutioner er begrænset til en refusion pr. Garnier Nutrisse-produkt pr. Person. 


Produkter i kampagnen
Kampagnen inkluderer følgende Garnier Nutrisse®-produkter:
 
Färgkod Färg EAN kod
3.0 Brown 3600542130349
5.0 Brown 3600542131148
3.6 Red Brown 3600542130493
4.0 Brown 3600542130592
6.0 Blond 3600542131292
10.01 Blond 3600542131391
7.3 Blond 3600542130196
1.0 Black 3600542130691
L+++ Bleach 3600541282483
4.3 Brown 3600542130745
9.0 Blond 3600542130295
6.60 Red 3600542130448
7.40 Copper 3600542389891
10.0 Blond 3600542130790
S1 Highlights 3600540700711
3.23 Brown 3600542130998
7.0 Blond 3600542131346
5.3 Brown 3600542131193
4.15 Brown 3600542130547
111+ Bleach 3600540886668
3.12 Brown 3600542330336
5.4 Brown 3600542131247
L+ Bleach 5703147060115
4.6 Red Brown 3600542131049
8.0 Blond 3600542341530
101 Bleach 3600540886651
7 132 Blond 3600542131094
2.6 Brown 3600542130394


Deltagelse i kampagne

Ved at deltage i kampagnen accepterer deltageren, at alle personlige oplysninger leveret af ham / hende kan indsamles og bruges af arrangøren eller dens repræsentanter til de formål, der er angivet i fortrolighedspolitikken (mere information om "Brug af personlige oplysninger")

For at deltage i kampagnen:
  • Køb et Garnier Nutrisse-produkt (28 forskellige farver, se "Produkter i kampagnen"), og gem den originale kvittering
  • Gå til www.garnier.dk og klik på kampagnebanneret > 100% tilfredshedsgaranti eller pengene retur
  • Udfyld de ønskede oplysninger på kampagnesiden (tag et billede af den originale kvittering og upload den, indtast dit navn, din e mail-adresse, IBAN-nummer og oplys om købet og grunden til, at du anmoder om en refusion (på mindst 160 tegn)
  • Tryk på "Indsend"

Anmodninger om refundering med ufuldstændige oplysninger kan ikke behandles. Restitutioner er begrænset til en refusion pr. Garnier Nutrisse-produkt pr. Person. Kampagnen gælder kun for køb foretaget i butikker. Gem den originale kvittering, indtil du har modtaget refusionen.

Refunderinger
Vi forsøger at behandle en anmodning om refundering inden for 14 dage og foretager derefter betalingen inden for yderligere 14 dage (maks. 28 dage). Men hvis der er en grund til at kontrollere anmodningen (oplysninger mangler, ulæselig modtagelse osv.), Skal behandlingsfasen muligvis udvides. Når en sådan anmodning om refundering er valideret, er vores mål at foretage betalingen inden for 14 dage. Betalinger kan kun foretages på nordiske bankkonti. 

Den person, der indgiver en anmodning om refundering, får besked, hvis dette ikke er komplet, eller hvis det fremlagte købsbevis ikke er gyldigt. Ufuldstændige anmodninger om refundering sendes via e-mail. Enhver, der anmoder om en refusion, har mulighed for at indsende yderligere oplysninger eller rette fejl inden for fjorten (14) kalenderdage efter afsendelsen af e-mailen. Hvis du ikke modtager et svar inden for fjorten (14) kalenderdage efter afsendelsen af e-mailen, vil din anmodning om refundering blive afvist.

Hvis refusionen ikke kan leveres af andre grunde end Arrangøren, er Arrangøren ikke forpligtet til at levere refusionen eller tilsvarende kompensation.

Refusionen er personlig og kan ikke overføres til en tredjepart. Arrangøren eller en partner af arrangøren kan nægte at overføre salgsfremmende gevinster eller kræve, at refusionen returneres på grund af uredelighed, manglende kvalifikation eller andre lignende 
omstændigheder.

Arrangørens ansvar
Deltagerne fraskriver arrangør og kampagnepartnere ethvert ansvar i forbindelse med skader eller skader forårsaget af eller påstås at være forårsaget af deltagelse i denne kampagne.

Under ingen omstændigheder må arrangørens ansvar over for deltagerne overstige værdien eller størrelsen af den refusion, der er nævnt i disse regler. 

Arrangøren er ikke ansvarlig for fejl på hardware, teknologi, software, servere, websteder, tab eller andre fejl, der er uden for vores kontrol og forhindrer kunden i at deltage i kampagnen.

Andre forhold
Ved at deltage i kampagnen accepterer deltageren disse kampagneregler og accepterer at følge dem og de beslutninger, der er truffet af arrangøren i overensstemmelse med disse regler.

Hvis arrangøren har grund til at mistænke en deltager for bedrageri eller deltagelse på anden måde end på den måde, der er nævnt i reglerne, har arrangøren ret til at afvise deltagelse. I tilfælde af afvisning er arrangøren ikke forpligtet til at godtgøre eventuelle udgifter til deltagelse.

Arrangøren forbeholder sig ret til at foretage ændringer i kampagnen eller dens gennemførelse. Ændringer og andre spørgsmål i forbindelse med gennemførelsen af kampagnen kan meddeles på: www.garnier.dk > 100% tilfredshedsgaranti eller pengene retur

Arrangøren forbeholder sig ret til at ændre kampagnens regler også under kampagnen.


Brug af personlige oplysninger og databeskyttelse
For at deltage i kampagnen skal du angive dine personlige oplysninger, e-mail-adresse, bankoplysninger (IBAN-kontonummer) og oplyse om købet og grunden til at anmode om refusion. Ved at deltage i denne kampagne accepterer deltagerne, at deres personlige oplysninger vil blive brugt af arrangøren og tredjeparter, der er involveret i kampagnen (f.eks. Det bureau, der bruges til at behandle refusions- og betalingsanmodninger). Al information indsamlet om deltagere i denne kampagne behandles fortroligt i overensstemmelse med arrangørens privatlivspolitik og vil kun blive brugt til at styre kampagnen og ikke til noget andet formål, medmindre der er opnået udtrykkeligt samtykke.

Kontaktoplysningerne gives ikke til direkte markedsføring. Konto- og personlige oplysninger, der gives i forbindelse med deltagelse, ødelægges, når kampagnen er overstået, og deltagerne får en refusion.

Arrangørens privatlivsregler er tilgængelige på: https://www.garnier.dk/privatlivspolitik

Arrangøren af denne kampagne og den person, der er ansvarlig for de personlige data er:
L'Oréal Danmark A / S, GARNIER, Havneholmen 25, DK-1561 København V.
Consumer Care Center: cc.nordic@loreal.com
Nordic Data Protection Officer / Databeskyttelsesrådgiver: nordicdpo@loreal.com
Send ikke kampagnebidrag til disse adresser!

Kampagnen administreres på vegne af L'Oréal af Wackes AB på Heikasvägen 7, Helsinki, Finland ("Personlig dateassistent"), der fungerer som L'Oréals personlig dateassistent for alle personlige data og data leveret af kunder i forbindelse med dette kampagne.

Kontakt
For spørgsmål om kampagnen kan deltagerne kontakte kampagnens kundeservice via e-mail:
team@servicehelpdesk.info

Anmodninger om kampagnen vil blive behandlet indtil 4. juli 2021